Med hopp om en god fortsättning!

Årets sista nyhetsbrev från BiBK finns att läsa. Det här gången innehåller det en hel massa tips på bra saker att läsa och göra under helgerna. Vi önskar er riktigt sköna och vilsamma helgdagar!

2020 året som inte blev som vi förväntat oss. Vi har alla ställt om, ställt in och lyssnat så öronen nästan ha blött till råd, föreskrifter och rapporter om sjuka, intensivvårdade och döda. Detta har skapat oro och vi har behövt göra förändringar och vara än mer agila än vi brukar för att klara våra uppdrag. Samtidigt har det skapat en stark vilja att göra gott och att stå upp för bibliotekens viktiga samhällsuppdrag. Biblioteken har synts och hörts i nya sammanhang och krisorganisationerna har behövt ta beslut om bibliotek.

Läs vidare i senaste nyhetsbrevet Länk till annan webbplats.

åtta personer med tomteluvor i digitalt möte